20.06.2019

Електронне пенсійне посвідчення: варто знати

Електронне пенсійне посвідчення (ЕПП) – це унікальний сучасний технологічний інструмент, який є одночасно:

- платіжною банківською карткою;

- пенсійним посвідченням;

- електронним цифровим підписом.

За рішенням Кабміна такі посвідчення Пенсійний фонд почав видавати у 2016 році внутрішньо переміщеним особам. Зараз такими посвідченнями користуються по Україні понад 400 тис. пенсіонерів, а в Арцизькому районі 255 осіб. Одержати електронне пенсійне посвідчення може будь-який пенсіонер безкоштовно.

Як отримати ЕПП:

  1. Необхідно особисто звернутись до управління Пенсійного фонду за місцем фактичного проживання з паспортом, довідкою про присвоєння ідентифікаційного номера, фото для подання заяви. Особи з інвалідністю І та ІІ груп, які потребують постійного догляду і особи, які досягли 80- річного віку, можуть звернутися до управління Пенсійного фонду телефоном або на електронну пошту для подання заяви вдома. Внутрішньо переміщена особа додатково подає довідку про взяття на облік, як внутрішньо переміщеної особи.
  2. Також особисто прийти до зазначеного в заяві відділення Ощадбанку й отримати ЕПП та активувати банківську складову картки. У відділенні Ощадбанку можливо замінити пін-коди банківської картки або електронного цифрового підпису.

Електронне пенсійне посвідчення виготовляється в продовж 30 робочих днів з моменту подання заяви до управління Пенсійного фонду.

За додатковою інформацією можливо звернутися за телефоном «гарячої лінії» 3-10 -80.