15.02.2017

Аналітична довідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян в районній державній адміністрації та органах місцевого самоврядування Арцизького району за 2016 рік

Аналітична довідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян в районній  державній адміністрації та органах місцевого самоврядування Арцизького району за 2016 рік

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 р. № 109/2008 «Про  першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» інформуємо.

Протягом 2016 року районною державною адміністрацією та органами місцевого самоврядування отримано 4580 звернень громадян, що на 30,7% більше у порівнянні з 2015 роком (3504).

На особистому прийомі громадян розглянуто 2807 звернень, що складає 61,3 % від усіх звернень.

Кількість порушених заявниками питань збільшилось на 30 % (з 3525 до 4581).

Більшість порушених питань стосується фінансової, податкової, митної політики – 999 (21,8 %), аграрної політики і земельних відносин - 707 (15,4%), промислової політики – 538 (11,7 %), соціального захисту – 441 (9,6% від загальної кількості питань), комунального господарства – 290 (6,3 %), екології та природних ресурсів – 154 (3,3 %), охорони здоров’я – 149 (3,3  %), житлового господарства – 127 (2,8%).

Переважну кількість звернень громадян за 2016 рік розглянуто сільськими радами району, міською та районною радою, районною державною адміністрацією, а саме:

Районна державна адміністрація  – 641 (502)

Районна рада – 117 (93)

Міська рада – 1035 (582)

Сільські ради – 2787 (2327)

Всього –  4580 (3504)

До районної державної адміністрації надійшло 641 звернення що на 0,9% більше у порівнянні з даними минулорічного періоду 2015 року (502).

На  80% збільшилась частка звернень громадян на особистому прийомі – з 25 у 2015 році до 45  протягом аналітичного періоду 2016 року.

 

До сільських рад надійшло 2787 звернень (60,9% -  від загальної кількості), у порівнянні з відповідним періодом 2015 року (2327) збільшилось на 19,8%.

Найбільш заяв, скарг та пропозицій розглянуто виконкомами  Главанської - 456, Новокапланської – 294, Острівненської – 265, Теплицької – 239, Деленської – 234, Задунаївської – 184, Надеждівської -165,Вознесенка Перша – 165, Холмської – 131, Новоіванівської – 110 сільських рад.

Всього порушено 2787 питань, більшість з них:

- фінансової, податкової, митної політики – 999 (35,8  %);

- промислової політики – 538 (19,3%);

- екології та природних ресурсів – 152 (5,4 %);

- охорони здоров’я – 140 (5,0 %);

- комунального господарства – 111 (4,0  %).

 

        Збільшилась кількість звернень громадян у порівнянні з 2015 роком до районної та міської рад:

  районна рада – 117 проти 93 (2015р.) на 25,8%

  міська рада – 1035 проти 582 (2015р.) на 77,8%.

       Збільшена кількість порушених питань до Арцизької міської ради з 589 у 2015 році до 1035 у 2016 на 75,2 %, але найбільш питань, що залишаються актуальними, це питання аграрної політики і земельних відносин – 218 (21,1% - від загальної кількості порушених питань).

 

      Протягом 2016 року до районної державної адміністрації надійшло 4580 звернень представників пільгових категорій, що на 30,7% більше у порівнянні з минулим роком (3504)

       З них від:

 - учасників війни – 17 (11);

 - дітей війни – 204 (207);

 - інвалідів ВВВ- 2 (3);

 - інвалідів війни – 1 (4);

 - ветеранів праці –  35 (49);

 - інвалідів І групи – 24 (12);

 - інвалідів ІІ групи –  75 (59);

 - інвалідів ІІІ групи – 142 (63);

 - учасники бойових дій –  46 (29);

 - багатодітні сім’ї – 295 (272);

 - дітей інвалідів – 13 (12);

 - одиноких матерів – 166 (64);

 - матерів - героїнь –  10 (17);

 - учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС – 7 (2);

 - дітей –  16 (20).

      В районній державній адміністрації велика увага приділяється роз’яснювальній роботі серед населення.

       Згідно затверджених графіків проводяться особисті та виїзні прийоми громадян керівництвом райдержадміністрації, періодично інформації, об’яви та оголошення висвітлюються в районній газеті «Арцизские вести», на веб-сторінці райдержадміністрації у спеціальному розділі «Звернення громадян».

      Щовівторка проводяться «прямі телефонні лінії» з мешканцями району (50), щосереди працює «телефон довіри» отримано 20 дзвінків. Систематично проводиться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. За звітний період було проведено 12 таких засідань, розглянуто 24 питання.

     За 2016 рік здійснено 34 перевірки дотримання законодавства з питань звернень громадян у виконкомах міської та сільських рад, 18 у  структурних підрозділах райдержадміністрації, надано методичну та практичну допомоги з організації цієї роботи.

     Питання звернень громадян на постійному контролі в районній державній адміністрації. Ці питання розглядаються на апаратних нарадах при голові районної державної адміністрації  та засіданнях колегій.

      З метою якісного забезпечення конституційних прав громадян на звернення районною державною адміністрацією вживаються різноманітні заходи організаційного, інформаційного, роз’яснювального напрямків для виконання вимог законодавства про звернення громадян.

 

Головний спеціаліст відділу діловодства

та контролю апарату райдержадміністрації                           О.В. Апостолова