24.07.2017

Аналітична довідка про підсумки роботи Арцизької районної державної адміністрації із зверненнями громадян за І півріччя 2017 року

          На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 р. № 109/2008 «Про  першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» надаємо статистичний звіт та аналітичну довідку про підсумки роботи зі зверненнями громадян за І півріччя  2017 року у порівнянні із аналогічним періодом 2016 року.

     За І півріччя 2017 року спостерігається зменшення кількості порушених питань при зверненнях громадян до райдержадміністрації та виконкомів міської та сільських рад району на  17,8 % ( з  2356 у 2016 до 1936 у 2017 році), при цьому  34,56 % з них (669) подані на особистому прийомі.

     До райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району протягом І півріччя 2017 року звернулось 2623 громадян, що менше ніж у попередньому році (2016 році – 3866 громадян) на 1243; зменшилась кількість порушених питань на 420 (2356 у І півріччі 2016 році проти 1936 за цей період 2017 року), кількість колективних звернень зменшились - 45 ( 69 ).

     Переважну кількість звернень громадян розглянуто сільськими радами району (1200, або 62,0 % від загальної кількості звернень на адресу органів виконавчої влади та місцевого самоврядування). Кількість звернень у порівнянні з відповідним періодом минулого року (1439) зменшилася на 16,6%.

    Найбільше заяв, скарг, пропозицій  громадян розглянули сільські ради

 Главанська – 176 (264), Деленська – 117 (118), Новокапланська – 114 (139), Надеждівська - 114 (75).

      У зверненнях до сільських рад порушено 1200 питань різної тематики. У тому числі: соціального захисту – 373 звернень (31,1%), аграрної політики і земельних відносин – 135 (11,3 %), забезпечення дотримання законності та комунального господарства – 77 ( 6,4 %), охорони правопорядку – 62 ( 5,2 %).

       За І півріччя 2017 року до райдержадміністрації надійшло 243 звернень громадян, що на 19,0 % менше показників 2016 року (300).

       Питому вагу порушених питань складають питання аграрної політики і земельних відносин – 174 (71,6 %).

        Кількість особистих прийомів керівництвом районної державної адміністрації згідно графіка за І півріччя 2017 року складає 90, а фактично було проведено 33 прийомів, в тому числі виїзних - 7. Різниця між прийомами за графіком та фактичними пояснюється тим, що протягом І півріччя 2017 року посада заступника голови райдержадміністрації є вакантна.

        До Арцизької райдержадміністрації за І півріччя 2017  року надійшло  поштою 219 заяв ( в минулому році - 269), зменшена кількість звернень на особистому прийомі – 19 проти 23 також зменшилась кількість звернень направлених на розгляд від інших органів влади – 5 проти 8.      

      Протягом І півріччя 2017 року до райдержадміністрації  від вищестоящих органів державної влади надійшло скарг 0 (3), заяв 5(5),  розглянуто та надано відповідь – 5.

       Підсумки  роботи зі зверненнями громадян за І квартал 2017 року розглядались на  апаратній нараді при голові районної державної адміністрації 24.04.2017р. також заплановано у ІІІ кварталі 2017 року розглянути підсумки роботи зі зверненнями громадян за І півріччя 2017 року на засіданні колегії.

      В районній  державній  адміністрації  щомісячно проводяться  засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, на яких розглядаються конфліктні ситуації, з’ясовуються причини неякісного розгляду звернень громадян тими чи іншими керівниками установ та підприємств, виносяться рішення та ведеться жорсткий контроль за їх виконанням.

    Один раз на місяць проводиться день контролю щодо перевірки стану виконання доручень, наданих головою райдержадміністрації за результатами розгляду звернень громадян, які були переслані від вищих органів виконавчої влади.

     Відповідно до плану роботи райдержадміністрації проведено перевірку ведення діловодства, стану роботи зі зверненнями громадян у міськвиконкомі та виконкомах Виноградівської, Деленської, Задунаївської, Веселокутської, Главанської,  Мирнопільської, Холмської, Надеждівської, Новокапланської, Павлівської, Острівненської, Теплицької, Новоіванівської, Вознесенка Перша, Кам»янської сільрад, відділах культури, освіти, молоді та спорту, містобудування, архітектури та жкг, службі у справах дітей, управліннях  соціального захисту населення, агропромислового розвитку. Про що складені довідки та направлені головам виконавчих комітетів, керівникам структурних підрозділів районної державної адміністрації  де вказані недоліки, виявлені в даній роботі та рекомендації, щодо приведення у відповідність до вимог чинного законодавства роботи зі зверненнями громадян.

      Протягом І півріччя 2017 року на апаратних нарадах при голові райдержадміністрації заслухано 16 голів виконкомів міської та сільських рад  про виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про  першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

       Щовівторка проводяться «гарячі телефонні лінії» начальниками відділів, керівниками структурних підрозділів районної державної адміністрації . За І півріччя 2017 року таких ліній відбулось 23, розглянуто 25 питання. Мешканців району турбують питання соціального характеру, земельні, а також питання  тарифів на комунальні послуги, пільговий проїзд.

      Щосереди працює «телефон довіри», було проведено 20 ліній, отримано 10 дзвінків. Мешканці району звертались із скаргами на роботу КП «Водоканал» та  міського транспорту, за матеріальною допомогою. Головою районної державної адміністрації було вжито відповідних заходів, відповідальними працівниками надавались роз’яснення заявникам.

     Ведеться роз’яснювальна  робота із населенням району з питань роботи зі зверненнями громадян через соціальну мережу Facebook. Населення інформується про виїзні прийоми відповідальних осіб обласної державної адміністрації, а саме: надаються оголошення по місцевому радіо.

      Щоквартально на офіційному веб-сайті розміщуються аналітичні дані про кількість, тематику звернень громадян, які надійшли від громадян до райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району.

      Райдержадміністрацією приділяється особлива увага роботі зі зверненнями громадян. Для забезпечення конституційних прав громадян на звернення та отримання повних, обґрунтованих відповідей на них постійно вживаються заходи організаційного, інформаційно-аналітичного характеру, спрямовані на безумовне виконання вимог законодавства щодо звернень громадян.

 

 

Головний спеціаліст відділу діловодства

та контролю апарату райдержадміністрації                                                                                                                                          О.В. Апостолова