14.07.2015

Аналітична довідка про підсумки роботи Арцизької районної державної адміністрації із зверненнями громадян за І півріччя 2015 року

       На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 р. № 109/2008 «Про  першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» надаємо статистичний звіт та аналітичну довідку про підсумки роботи зі зверненнями громадян за І півріччя  2015 року у порівнянні із аналогічним періодом 2014 року.

     За І півріччя 2015 року спостерігається зменшення кількості порушених питань при зверненнях громадян до райдержадміністрації та виконкомів міської та сільських рад району на  2,66 % ( з 1803 у 2014 до 1755 у 2015 році), при цьому  71 % з них (1251) подані на особистому прийомі.

     До райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району протягом І півріччя 2015 року звернулось 3046 громадян, що більше ніж у попередньому році (2014 році – 2379 громадян) на 667; зменшилась кількість порушених питань на 25 (1821 у І півріччі 2014 році проти 1796 за цей період 2015 року), кількість колективних звернень зменшились -14 ( 32 ).

     Переважну кількість звернень громадян розглянуто сільськими радами району (1196, або 68,1 % від загальної кількості звернень на адресу органів виконавчої влади та місцевого самоврядування). Кількість звернень у порівнянні з відповідним періодом минулого року (1146) збільшилася на 4,2 %.

    Найбільше заяв, скарг, пропозицій  громадян розглянули сільські ради

 Главанська – 217 (223), Теплицька  – 164 (84), Деленська – 101 (113), Новокапланська – 100 (100), , Надеждівська – 88 (68).

     У зверненнях до сільських рад порушено 1210 питань різної тематики. У тому числі: соціального захисту – 404 звернень (33,3%), аграрної політики і земельних відносин – 207 (17,1 %), комунального господарства – 82 (6,7 %), житлового господарства – 74 (6,1 %).

       За І півріччя 2015 року до райдержадміністрації надійшло 207 звернень громадян, що на 35 % менше показників 2014 року (319).

       Питому вагу порушених питань складають питання аграрної політики і земельних відносин – 134 (64,7%), соціального захисту - 31 ( 15 %).

        Кількість особистих прийомів керівництвом районної державної адміністрації згідно графіка за І півріччя 2015 року складає 90, а фактично було проведено 22 прийомів, в тому числі виїзних - 6. Різниця між прийомами за графіком та фактичними пояснюється тим, що протягом І півріччя 2015 року посади голови районної державної адміністрації та заступника голови райдержадміністрації вакантні.

        До Арцизької райдержадміністрації за І півріччя 2015  року надійшло  поштою 181 заяв ( в минулому році - 256), зменшена кількість звернень на особистому прийомі – 15 проти 52 та направлених на розгляд від інших органів влади – 11 проти 11.      

Протягом І півріччя 2015 року до райдержадміністрації  від вищестоящих органів державної влади надійшло скарг 2(1), заяв 9 (10),  розглянуто та надано відповідь – 11.

       Підсумки  роботи зі зверненнями громадян за 2014 рік розглядались на  засіданні колегії 24 лютого 2015 року, на апаратній нараді при голові районної державної адміністрації 14.04.2015р. розглядались підсумки за І квартал 2015 року.

      В районній  державній  адміністрації  щомісячно проводяться  засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, на яких розглядаються конфліктні ситуації, з’ясовуються причини неякісного розгляду звернень громадян тими чи іншими керівниками установ та підприємств, виносяться рішення та ведеться жорсткий контроль за їх виконанням.

    Один раз на місяць проводиться день контролю щодо перевірки стану виконання доручень, наданих головою райдержадміністрації за результатами розгляду звернень громадян, які були переслані від вищих органів виконавчої влади.

     Відповідно до плану роботи райдержадміністрації проведено перевірку ведення діловодства, стану роботи зі зверненнями громадян у міськвиконкомі та виконкомах Виноградівської, Деленської, Задунаївської, Веселокутської, Главанської,  Мирнопільської, Холмської, Надеждівської, Новокапланської, Павлівської, Острівненської, Теплицької, Новоіванівської, Прямобалківської, Вознесенка Перша, Кам»янської сільрад, відділах культури, економічного розвитку і торгівлі, освіти, регіонального розвитку, жкг, секторі у справах  сім’ї  та молоді, УСЗН, УАПР, ЦЗ. Про що складені довідки та направлені головам виконавчих комітетів, керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, де вказані недоліки, виявлені в даній роботі та рекомендації, щодо приведення у відповідність до вимог чинного законодавства роботи зі зверненнями громадян.

     Протягом І півріччя 2015 року на апаратних нарадах при голові райдержадміністрації заслухано 18 голів виконкомів міської та сільських рад  про виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року

№ 109/2008 «Про  першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

    Щовівторка проводяться «гарячі телефонні лінії» начальниками відділів, керівниками структурних підрозділів районної державної адміністрації . За І півріччя 2015 року таких ліній відбулось 26, розглянуто 22 питання. Мешканців району турбують питання соціального характеру, земельні, а також питання  тарифів на комунальні послуги, пільговий проїзд.

      Щосереди працює «телефон довіри», було проведено 24 ліній, отримано 7 дзвінків. Мешканці району звертались із скаргами на роботу КП «Водоканал» та  міського транспорту, за матеріальною допомогою. Головою районної державної адміністрації було вжито відповідних заходів, відповідальними працівниками надавались роз’яснення заявникам.

     Ведеться роз’яснювальна  робота із населенням району з питань роботи зі зверненнями громадян. Через районну газету «Арцизские вести», радіо  населення інформується про виїзні прийоми відповідальних осіб обласної державної адміністрації, а саме: надаються оголошення в районній газеті, по місцевому радіо.

      Щоквартально на офіційному веб-сайті розміщуються аналітичні дані про кількість, тематику звернень громадян, які надійшли від громадян до райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району.

      Райдержадміністрацією приділяється особлива увага роботі зі зверненнями громадян. Для забезпечення конституційних прав громадян на звернення та отримання повних, обґрунтованих відповідей на них постійно вживаються заходи організаційного, інформаційно-аналітичного характеру, спрямовані на безумовне виконання вимог законодавства щодо звернень громадян.

 

 

Головний спеціаліст відділу діловодства

та контролю апарату райдержадміністрації                              О.В.Апостолова