06.08.2014

Аналітична довідка про підсумки роботи Арцизької районної державної адміністрації із зверненнями громадян за І півріччя 2014 року.

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 р. № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» надаємо статистичний звіт та аналітичну довідку про підсумки роботи зі зверненнями громадян за І півріччя 2014 року у порівнянні із аналогічним періодом 2013 року.

За І півріччя 2014 року спостерігається зменшення кількості порушених питань при зверненнях громадян до райдержадміністрації та виконкомів міської та сільських рад району на 11,6 % ( з 2040 у 2013 до 1803 у 2014 році), при цьому 68 % з них (1226) подані на особистому прийомі.

До райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району протягом І півріччя 2014 року звернулось 2379 громадян, що менш порівняно з попереднім роком (2013 році – 3124 громадян) на 745; також зменшилась кількість порушених ними питань на 219 (2040 у І півріччі 2013 році проти 1821 за цей період 2014 року), кількість колективних звернень зменшились -32 ( 37 ).

Переважну кількість звернень громадян розглянуто сільськими радами району (1146, або 63,6 % від загальної кількості звернень на адресу органів виконавчої влади та місцевого самоврядування). Кількість звернень у порівнянні з відповідним періодом минулого року (1226) зменшилася на 7 %.

Найбільше заяв, скарг, пропозицій громадян розглянули сільські ради

Главанська – 223 (251), Деленська – 113 (124), Новокапланська – 100 (100), Теплицька – 84 (40), Задунаївська – 80 (75).

У зверненнях до сільських рад порушено 1160 питань різної тематики. У тому числісоціального захисту – 462 звернень (39,8%), аграрної політики і земельних відносин – 147 (12,7 %), комунального господарства – 88 (7,9 %), законності та охорони правопорядку – 50 (4,3 %).

За І півріччя 2014 року до райдержадміністрації надійшло 319 звернень громадян, що на 22 % менше показників 2013 року (409).

Питому вагу порушених питань складають питання аграрної політики і земельних відносин – 163 (51,1%), соціального захисту - 63 ( 19,7 %).

На особистому прийомі від громадян району розглянуто 52 звернень, що становить 16,3 % від усіх звернень на адресу райдержадміністрації. У минулому півріччі частка звернень на особистому прийомі становила 28,1 % від усіх звернень.

Кількість особистих прийомів керівництвом районної державної адміністрації згідно графіка за І півріччя 2014 року складає 90, а фактично було проведено 60 прийомів, в тому числі виїзних - 18. Різниця в цифрах між прийомами згідно графіків і фактично створилась по причині перебування перших осіб районної державної адміністрації у відпустках, у відрядженнях, дні прийомів випадали на святкові дні.

До Арцизької райдержадміністрації за І півріччя 2014 року надійшло поштою 256 заяв ( в минулому році - 266), зменшена кількість звернень на особистому прийомі – 52 проти 115 та направлених на розгляд від інших органів влади – 11 проти 28. Це свідчить про те, що у громадян району зросла довіра до керівництва районного рівня влади щодо вирішення нагальних проблем і питань.

Протягом І півріччя 2014 року до райдержадміністрації від вищестоящих органів державної влади надійшло скарг 1(5), заяв 10 (23), розглянуто та надано відповідь – 11.

Підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2013 рік розглядались на апаратній нараді при голові районної державної адміністрації 03.02.2014р.

Згідно плану роботи райдержадміністрації на ІІІ квартал 2014 року на апаратній нараді при голові райдержадміністрації буде розглянуто питання про підсумки роботи зі зверненнями громадян за І півріччя 2014 року.

В районній державній адміністрації щомісячно проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, на яких розглядаються конфліктні ситуації, з’ясовуються причини неякісного розгляду звернень громадян тими чи іншими керівниками установ та підприємств, виносяться рішення та ведеться жорсткий контроль за їх виконанням.

Один раз на місяць проводиться день контролю щодо перевірки стану виконання доручень, наданих головою райдержадміністрації за результатами розгляду звернень громадян, які були переслані від вищих органів виконавчої влади.

Відповідно до плану роботи райдержадміністрації проведено перевірку ведення діловодства, стану роботи зі зверненнями громадян у міськвиконкомі та виконкомах Долинівської, Павлівської, Новоіванівської, Прямобалківської, Кам»янської, Холмської, Главанської, Деленської, Мирнопільської, Веселокутської, Теплицької, Надеждівської, Новокапланської, Задунаївської, Ост рівненської, Вознесенка Перша сільрад, структурних підрозділах райдержадміністрації: управліннях соціального захисту населення, агропромислового розвитку; відділах культури, освіти, регіонального розвитку, жкг; службі у справах дітей, секторі з питань сім’ї та молоді . Про що складені довідки та направлені головам виконавчих комітетів, керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, де вказані недоліки, виявлені в даній роботі та рекомендації, щодо приведення у відповідність до вимог чинного законодавства роботи зі зверненнями громадян.

Протягом І півріччя 2014 року на апаратних нарадах при голові райдержадміністрації заслухано 17 голів виконкомів міської та сільських рад про виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року

№ 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

Щовівторка проводяться «гарячі телефонні лінії» начальниками відділів, керівниками структурних підрозділів районної державної адміністрації . За І півріччя 2014 року таких ліній відбулось 24, розглянуто 26 питань. Мешканців району турбують питання соціального характеру, земельні, а також питання тарифів на комунальні послуги, пільговий проїзд.

Щосереди працює «телефон довіри», було проведено 26 ліній, отримано 7 дзвінків. Мешканці району звертались із скаргами на роботу КП «Водоканал» та міського транспорту, за матеріальною допомогою. Головою районної державної адміністрації було вжито відповідних заходів, відповідальними працівниками надавались роз’яснення заявникам.

Ведеться роз’яснювальна робота із населенням району з питань роботи зі зверненнями громадян. Через районну газету «Арцизские вести», радіо населення інформується про виїзні прийоми відповідальних осіб обласної державної адміністрації, а саме: надаються оголошення в районній газеті, по місцевому радіо.

Щоквартально на офіційному веб- сайті розміщуються аналітичні дані про кількість, тематику звернень громадян, які надійшли від громадян до райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району.

Райдержадміністрацією приділяється особлива увага роботі зі зверненнями громадян. Для забезпечення конституційних прав громадян на звернення та отримання повних, обґрунтованих відповідей на них постійно вживаються заходи організаційного, інформаційно-аналітичного характеру, спрямовані на безумовне виконання вимог законодавства щодо звернень громадян.

 

Головний спеціаліст відділу діловодства
та контролю апарату райдержадміністрації О.В.Апостолова