08.07.2019

Аналітична довідка про підсумки роботи Арцизької районної державної адміністрації із зверненнями громадян за І квартал 2019 року.

       На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 р. № 109/2008 «Про  першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» надаємо статистичний звіт та аналітичну довідку про підсумки роботи зі зверненнями громадян за І квартал  2019 року у порівнянні із аналогічним періодом 2018 року.

      У І кварталі 2019 року кількість звернень громадян до Арцизької районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування збільшилось на 10% у порівняні з аналогічним періодом 2018 року, з 1095 до 1207.

       Найбільшу кількість звернень протягом І кварталу 2019 року було розглянуто посадовими особами виконкомів сільських рад - 715, або 59 % від загальної кількості розглянутих звернень, районною державною адміністрацією – 103 (8 %), міською радою – 310 (25%). Перевагу складають питання соціального захисту – 475, аграрної політики та земельних відносин – 245 та комунального господарства – 100.

       У  І кварталі 2019 року до районної державної адміністрації  надійшло 103 звернень громадян, що на 67 % менше показників 2018 року (153).

        З 10 звернень, розглянутих на особистому прийомі у І кварталі 2019 року – задоволено 6 звернення,  роз’яснено – 2, у стадії розгляду 2 звернення.

       Кількість особистих прийомів керівництвом районної державної адміністрації згідно графіка за І квартал 2019 року складає 45, а фактично було проведено 13 прийом, в тому числі 2 виїзний. Різниця між прийомами за графіком та фактичними пояснюється тим, що протягом І кварталу 2019 року посада заступника голови райдержадміністрації вакантна, голова перебував у відпустці, перший заступник голови районної державної адміністрації у відрядженнях та відпустці.  

       У І кварталі поточного року зменшилась кількість звернень громадян надісланих поштою – 86 ( у минулому році – 148), збільшена кількість звернень на особистому прийомі – 10 проти 3 та направлених на розгляд від інших органів влади – 7 проти 2.

     Зменшилась кількість скарг від громадян – 2 проти 9 у аналогічному періоді минулого року, це свідчить про небайдужість та відкритість до несправедливих дій на місцях та довіра до керівництва району щодо справедливого прийняття рішень.

      Підсумки  роботи зі зверненнями громадян за 2018 рік було заплановано розглянути на засіданні колегії.

       В районній  державній  адміністрації  щомісяця проводяться  засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, на яких розглядаються конфліктні ситуації, з’ясовуються причини неякісного розгляду звернень громадян тими чи іншими керівниками установ та підприємств, виносяться рішення та ведеться жорсткий контроль за їх виконанням.

       Раз на місяць проводиться день контролю, в рамках якого здійснюється виконання доручень, наданих головою районної державної адміністрації . За результатами проведення днів контролю складаються відповідні довідки.

       Відповідно до плану роботи райдержадміністрації проведено перевірку ведення діловодства, стану роботи зі зверненнями громадян у відділах культури, освіти, молоді та спорту, УСЗН, УАПР, про що складені довідки та направлені керівникам структурних підрозділів районної державної адміністрації , де вказані недоліки, виявлені в даній роботі та рекомендації, щодо приведення у відповідність до вимог чинного законодавства роботи зі зверненнями громадян.

       Щовівторка проводяться «гарячі телефонні лінії», на зв’язку перебувають начальники структурних підрозділів районної державної адміністрації, територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади  з мешканцями району.  

         Щосереди працює «телефон довіри» найбільш звернень від мешканців району були питання соціального захисту. Головою районної державної адміністрації було вжито відповідних заходів, відповідальними працівниками надавались роз’яснення заявникам.

         Ведеться роз’яснювальна  робота із населенням району з питань роботи зі зверненнями громадян. Через районну газету «Арцизские вести», соціальну мережу Facebook. Населення інформується про виїзні прийоми відповідальних осіб обласної державної адміністрації, а саме: надаються оголошення в районній газеті, по місцевому радіо.

        Щоквартально на офіційному веб-сайті розміщуються аналітичні дані про кількість, тематику звернень громадян, які надійшли від громадян до райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району.

         Райдержадміністрацією приділяється особлива увага роботі зі зверненнями громадян. Для забезпечення конституційних прав громадян на звернення та отримання повних, обґрунтованих відповідей на них постійно вживаються заходи організаційного, інформаційно-аналітичного характеру, спрямовані на безумовне виконання вимог законодавства щодо звернень громадян.

 

 

Головний спеціаліст відділу діловодства
та контролю апарату райдержадміністрації                               О. Апостолова