23.04.2016

Аналітична довідка про підсумки роботи Арцизької районної державної адміністрації зі зверненнями громадян за І квартал 2016 року.

                                                Аналітична довідка

про підсумки роботи Арцизької районної державної адміністрації

                       із зверненнями громадян за І квартал  2016 року.

 

       На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 р. № 109/2008 «Про  першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» надаємо статистичний звіт та аналітичну довідку про підсумки роботи зі зверненнями громадян за І квартал  2016 року у порівнянні із аналогічним періодом 2015 року.

      У І кварталі 2016 року кількість звернень громадян до Арцизької районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування збільшилось на 28,2% у порівняні з аналогічним періодом 2015 року, 1210 проти 944.

       Найбільшу кількість звернень протягом І кварталу 2016 року було розглянуто посадовими особами виконкомів сільських рад - 738, або 61% від загальної кількості розглянутих звернень, районною державною адміністрацією – 144 (11,9 %), міською радою – 303 (25%). Перевагу складають питання соціального захисту – 368, аграрної політики та земельних відносин – 299,

       У  І кварталі 2016 року до районної державної адміністрації  надійшло 144 звернень громадян, що на 15,2 % більше показників 2015 року (125).

     На особистому прийомі громадян району розглянуто 23 звернень, що становить 16 % від усіх звернень до райдержадміністрації. У аналогічному періоді 2015 року (13) частка звернень на особистому прийомі становила 10,4 % від усіх звернень. Таким чином спостерігається тенденція збільшення частки особистого прийому у загальній масі надходжень.

     З 23 звернень, розглянуто на особистому прийомі у І кварталі 2016 року – задоволено 2 звернень, надано роз’яснення на 19 звернень, 2 звернення у стадії розгляду.

     Кількість особистих прийомів керівництвом районної державної адміністрації згідно графіка за І квартал 2016 року складає 45, а фактично було проведено 14 прийомів, в тому числі 5 виїзних. Різниця між прийомами за графіком та фактичними пояснюється тим, що протягом І кварталу 2016 року посада заступника голови райдержадміністрації вакантна, перший заступник голови районної державної адміністрації перебував на лікарняному та відпустці.

       У І кварталі поточного року збільшилась кількість звернень громадян надісланих поштою – 115 ( у минулому році – 112), збільшена кількість звернень на особистому прийомі – 23 проти 13, направлених на розгляд від інших органів влади – 6 проти 0. Це свідчить про те, що у громадян району зросла довіра до керівництва районного рівня влади щодо вирішення нагальних проблем і питань.

     Збільшилась кількість скарг від громадян – 16 проти 1 у аналогічному періоді минулого року, це також свідчить про небайдужість та відкритість до несправедливих дій на місцях та довіра до керівництва району щодо справедливого прийняття рішень.

      Підсумки  роботи зі зверненнями громадян за 2015 рік було розглянуто на засіданні колегії 22 березня 2016 року. 

       В районній  державній  адміністрації  щомісяця проводяться  засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, на яких розглядаються конфліктні ситуації, з’ясовуються причини неякісного розгляду звернень громадян тими чи іншими керівниками установ та підприємств, виносяться рішення та ведеться жорсткий контроль за їх виконанням.

       Раз на місяць проводиться день контролю, в рамках якого здійснюється виконання доручень, наданих головою районної державної адміністрації . За результатами проведення днів контролю складаються відповідні довідки.

       Відповідно до плану роботи райдержадміністрації проведено перевірку ведення діловодства, стану роботи зі зверненнями громадян у виконкомах Виноградівської, Деленської, Задунаївської, Веселокутської, Главанської,  Мирнопільської, Холмської, Надеждівської, Новокапланської, Павлівської сільрад, відділах культури, економічного розвитку і торгівлі, секторі у справах  сім’ї  та молоді, УСЗН, УАПР, про що складені довідки та направлені головам виконавчих комітетів, керівникам структурних підрозділів районної державної адміністрації , де вказані недоліки, виявлені в даній роботі та рекомендації, щодо приведення у відповідність до вимог чинного законодавства роботи зі зверненнями громадян.

        Протягом І кварталу 2016 року на апаратних нарадах при голові райдержадміністрації заслухано 10 голів виконкомів міської та сільських рад  про виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року

№ 109/2008 «Про  першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

        Щовівторка проводяться «гарячі телефонні лінії», на зв’язку перебувають начальники структурних підрозділів районної державної адміністрації, територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади  з

мешканцями району.  За І квартал 2016 року таких ліній відбулось 13, розглянуто 20 питань.  Мешканців району турбують питання соціального характеру, земельні, а також питання  тарифів на комунальні послуги, пільговий проїзд.

         Щосереди працює «телефон довіри», було проведено 13 ліній, отримано 10 дзвінків. Мешканці району звертались із скаргами на роботу КП «Водоканал», за матеріальною допомогою. Головою районної державної адміністрації було вжито відповідних заходів, відповідальними працівниками надавались роз’яснення заявникам.

         Ведеться роз’яснювальна  робота із населенням району з питань роботи зі зверненнями громадян. Через районну газету «Арцизские вести», соціальну мережу Facebook. Населення інформується про виїзні прийоми відповідальних осіб обласної державної адміністрації, а саме: надаються оголошення в районній газеті, по місцевому радіо.

        Щоквартально на офіційному веб-сайті розміщуються аналітичні дані про кількість, тематику звернень громадян, які надійшли від громадян до райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району, в І кварталі 2016 року висвітлена робота зі зверненнями громадян за 2015 рік.

         Райдержадміністрацією приділяється особлива увага роботі зі зверненнями громадян. Для забезпечення конституційних прав громадян на звернення та отримання повних, обґрунтованих відповідей на них постійно вживаються заходи організаційного, інформаційно-аналітичного характеру, спрямовані на безумовне виконання вимог законодавства щодо звернень громадян.

 

 

Головний спеціаліст відділу діловодства

та контролю апарату райдержадміністрації                           О.В.Апостолова