20.04.2015

Аналітична довідка про підсумки роботи Арцизької районної державної адміністрації із зверненнями громадян за І квартал 2015 року.

       На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 р. № 109/2008 «Про  першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» надаємо статистичний звіт та аналітичну довідку про підсумки роботи зі зверненнями громадян за І квартал  2015 року у порівнянні із аналогічним періодом 2014 року.

      У І кварталі 2015 року кількість звернень громадян до Арцизької районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування зменшилось на 3,8% у порівняні з аналогічним періодом 2014 року, 944 проти 908.

       Найбільшу кількість звернень протягом І кварталу 2015 року було розглянуто посадовими особами виконкомів сільських рад - 664, або 73,1% від загальної кількості розглянутих звернень, районною державною адміністрацією – 125 (13,76 %), міською радою – 123 (13,5%). Перевагу складають питання аграрної політики та земельних відносин – 279, соціального захисту – 240.

       У  І кварталі 2015 року до районної державної адміністрації  надійшло 125 звернень громадян, що на 26,0 % менше показників 2014 року (169).

     На особистому прийомі громадян району розглянуто 13 звернень, що становить 10,4 % від усіх звернень до райдержадміністрації. У аналогічному періоді 2014 року (31) частка звернень на особистому прийомі становила 18,3 % від усіх звернень. Таким чином спостерігається тенденція зменшення частки особистого прийому у загальній масі надходжень.

     З 13 звернень, розглянуто на особистому прийомі у І кварталі 2015 року – задоволено 1 звернень, надано роз’яснення на 12 звернень.

     Кількість особистих прийомів керівництвом районної державної адміністрації згідно графіка за І квартал 2015 року складає 45, а фактично було проведено 12 прийомів, в тому числі 4 виїзних. Різниця між прийомами за графіком та фактичними пояснюється тим, що протягом І кварталу 2015 року посади голови районної державної адміністрації та заступника голови райдержадміністрації вакантні.

       У І кварталі поточного року зменшилась кількість звернень громадян надісланих поштою – 112 ( у минулому році – 131), зменшена кількість звернень на особистому прийомі – 13 проти 31, направлених на розгляд від інших органів влади – 0 проти 7. Це свідчить про те, що у громадян району зросла довіра до керівництва районного рівня влади щодо вирішення нагальних проблем і питань.

     На 83% відсотків зменшилась кількість скарг від громадян – 1 проти 12 у аналогічному періоді минулого року, це також свідчить про небайдужість та відкритість до несправедливих дій на місцях та довіра до керівництва району щодо справедливого прийняття рішень.

    Підсумки  роботи зі зверненнями громадян за 2014 рік було розглянуто на засіданні колегії 24 лютого 2015 року. 

    В районній  державній  адміністрації  щомісяця проводяться  засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, на яких розглядаються конфліктні ситуації, з’ясовуються причини неякісного розгляду звернень громадян тими чи іншими керівниками установ та підприємств, виносяться рішення та ведеться жорсткий контроль за їх виконанням.

      Раз на місяць проводиться день контролю, в рамках якого здійснюється виконання доручень, наданих головою районної державної адміністрації .За результатами проведення днів контролю складаються відповідні довідки.

      Відповідно до плану роботи райдержадміністрації проведено перевірку ведення діловодства, стану роботи зі зверненнями громадян у виконкомах Виноградівської, Деленської, Задунаївської, Веселокутської, Главанської,  Мирнопільської, Холмської, Надеждівської, Новокапланської, Павлівської сільрад, відділах культури, економічного розвитку і торгівлі, секторі у справах  сім’ї  та молоді, УСЗН, УАПР, про що складені довідки та направлені головам виконавчих комітетів, керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, де вказані недоліки, виявлені в даній роботі та рекомендації, щодо приведення у відповідність до вимог чинного законодавства роботи зі зверненнями громадян.

     Протягом І кварталу 2015 року на апаратних нарадах при голові райдержадміністрації заслухано 10 голів виконкомів міської та сільських рад  про виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року

№ 109/2008 «Про  першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

    Щовівторка проводяться «гарячі телефонні лінії», на зв’язку перебувають начальники структурних підрозділів районної державної адміністрації, територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади  з мешканцями району. За І квартал 2015 року таких ліній відбулось 13, розглянуто16 питань. Мешканців району турбують питання соціального характеру, земельні, а також питання  тарифів на комунальні послуги, пільговий проїзд.

      Щосереди працює «телефон довіри», було проведено 11 ліній, отримано 5 дзвінків. Мешканці району звертались із скаргами на роботу КП «Водоканал», за матеріальною допомогою. В.о. голови районної державної адміністрації було вжито відповідних заходів, відповідальними працівниками надавались роз’яснення заявникам.

     Ведеться роз’яснювальна  робота із населенням району з питань роботи зі зверненнями громадян. Через районну газету «Арцизские вести», радіо.  Населення інформується про виїзні прийоми відповідальних осіб обласної державної адміністрації, а саме: надаються оголошення в районній газеті, по місцевому радіо.

      Щоквартально на офіційному веб-сайті розміщуються аналітичні дані про кількість, тематику звернень громадян, які надійшли від громадян до райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району, в І кварталі 2015 року висвітлена робота зі зверненнями громадян за 2014 рік.

      Райдержадміністрацією приділяється особлива увага роботі зі зверненнями громадян. Для забезпечення конституційних прав громадян на звернення та отримання повних, обґрунтованих відповідей на них постійно вживаються заходи організаційного, інформаційно-аналітичного характеру, спрямовані на безумовне виконання вимог законодавства щодо звернень громадян.

 

 

Головний спеціаліст відділу діловодства та

контролю апарату райдержадміністрації       О.В.Апостолова