24.04.2014

Аналітична довідка про підсумки роботи Арцизької районної державної адміністрації із зверненнями громадян за І квартал 2014 року.

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 р. № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» надаємо статистичний звіт та аналітичну довідку про підсумки роботи зі зверненнями громадян за І квартал 2014 року у порівнянні із аналогічним періодом 2013 року.
У І кварталі 2014 року кількість звернень громадян до Арцизької районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування зменшилось на 4,5% у порівняні з аналогічним періодом 2013 року, 908 проти 951.
Найбільшу кількість звернень протягом І кварталу 2014 року було розглянуто посадовими особами виконкомів сільських рад - 571, або 62,9% від загальної кількості розглянутих звернень, районною державною адміністрацією – 169 (18,6 %), міською радою – 153 (16,9%). Перевагу складають питання соціального захисту - 291, аграрної політики та земельних відносин – 256.
У І кварталі 2014 року до районної державної адміністрації надійшло 169 звернення громадян, що на 6,5 % більше показників 2013 року ( 158). 
На особистому прийомі громадян району розглянуто 31 звернення, що становить 18,3 % від усіх звернень до райдержадміністрації. У аналогічному періоді 2013 року частка звернень на особистому прийомі становила 22,2 % від усіх звернень. Таким чином спостерігається тенденція зменшення частки особистого прийому у загальній масі надходжень.
З 31 звернення, розглянуто на особистому прийомі у І кварталі 2014 року – задоволено 5 звернень, надано роз’яснення на 25 звернень, 1 звернення знаходиться у стадії розгляду.
Кількість особистих прийомів керівництвом районної державної адміністрації згідно графіка за І квартал 2014 року складає 45, а фактично було проведено 28 прийомів, в тому числі 10 виїзних. Різниця між прийомами за графіком та фактичними пояснюється тим, що перші особи району перебували у відрядженнях, на лікарняному, у відпустці, дні прийомів випадали на святкові дні. 
У І кварталі поточного року збільшилась кількість звернень громадян надісланих поштою – 131 ( у минулому році – 112), але зменшена кількість звернень на особистому прийомі – 31 проти 35 та направлених на розгляд від інших органів влади – 7 проти 11. Це свідчить про те, що у громадян району зросла довіра до керівництва районного рівня влади щодо вирішення нагальних проблем і питань.
На 50% відсотків зросла кількість скарг від громадян – 12 проти 6 у аналогічному періоді минулого року, це також свідчить про небайдужість та відкритість до несправедливих дій на місцях та довіра до керівництва району щодо справедливого прийняття рішень. 
Для розгляду скарг до вищих органів влади були залучені керівники структурних підрозділів райдержадміністрації та територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади. Для найбільш глибокого вивчення ситуацій, порушених у таких скаргах, керівництвом райдержадміністрації надавались роз’яснення та всіляка допомога. Звернення розглядались на засіданнях постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Надано письмові відповіді у встановлений законодавством термін.
Підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2013 рік розглянуто на апаратній нараді при голові районної державної адміністрації 03 лютого 2014р. та заплановано розглянути на засіданні колегії у ІІ кварталі 2014 року. 
В районній державній адміністрації щомісячно проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, на яких розглядаються конфліктні ситуації, з’ясовуються причини неякісного розгляду звернень громадян тими чи іншими керівниками установ та підприємств, виносяться рішення та ведеться жорсткий контроль за їх виконанням.
Раз на місяць проводиться день контролю, в рамках якого здійснюється виконання доручень, наданих головою райдержадміністрації. За результатами проведення днів контролю складаються відповідні довідки.
Відповідно до плану роботи райдержадміністрації проведено перевірку ведення діловодства, стану роботи зі зверненнями громадян у міськвиконкомі та виконкомах Долинівської, Павлівської, Новоіванівської,
Прямобалківської, Кам»янської, Холмської, Главанської сільрад, відділах культури, освіти, регіонального розвитку, жкг. Про що складені довідки та направлені головам виконавчих комітетів, керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, де вказані недоліки, виявлені в даній роботі та рекомендації, щодо приведення у відповідність до вимог чинного законодавства роботи зі зверненнями громадян.
Протягом І кварталу 2014 року на апаратних нарадах при голові райдержадміністрації заслухано 9 голів виконкомів міської та сільських рад про виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року 
№ 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».
Щовівторка проводяться «гарячі телефонні лінії» начальниками відділів, керівниками структурних підрозділів районної державної адміністрації . За І квартал 2014 року таких ліній відбулось 11, розглянуто 17 питань. Мешканців району турбують питання соціального характеру, земельні, а також питання тарифів на комунальні послуги, пільговий проїзд.
Щосереди працює «телефон довіри», було проведено 13 ліній, отримано 6 дзвінків. Мешканці району звертались із скаргами на роботу КП «Водоканал», за матеріальною допомогою. Головою районної державної адміністрації було вжито відповідних заходів, відповідальними працівниками надавались роз’яснення заявникам.
Ведеться роз’яснювальна робота із населенням району з питань роботи зі зверненнями громадян. Через районну газету «Арцизские вести», радіо населення інформується про виїзні прийоми відповідальних осіб обласної державної адміністрації, а саме: надаються оголошення в районній газеті, по місцевому радіо. 
Щоквартально на офіційному веб-сайті розміщуються аналітичні дані про кількість, тематику звернень громадян, які надійшли від громадян до райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району, в І кварталі 2014 року висвітлена робота зі зверненнями громадян за 2013 рік.
Райдержадміністрацією приділяється особлива увага роботі зі зверненнями громадян. Для забезпечення конституційних прав громадян на звернення та отримання повних, обґрунтованих відповідей на них постійно вживаються заходи організаційного, інформаційно-аналітичного характеру, спрямовані на безумовне виконання вимог законодавства щодо звернень громадян.

 

Головний спеціаліст відділу діловодства та
контролю апарату райдержадміністрації О.В.Апостолова