06.02.2018

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 р. № 109/2008 «Про  першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» інформуємо.

Протягом 2017 року районною державною адміністрацією та органами місцевого самоврядування отримано 3905 звернень громадян, що на 14,7% менше у порівнянні з 2016 роком (4580).

На особистому прийомі громадян розглянуто 2374 звернень, що складає 60,8 % від усіх звернень.

Кількість порушених заявниками питань зменшилось на 14,6% (з 4581 до 3913).

Більшість порушених питань стосується соціального захисту – 1051 (26,9% від загальної кількості питань), аграрної політики і земельних відносин - 939 (24%), комунального господарства – 203 (5,2 %), житлового господарства – 165 (4,2%), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 123 (3,1 %).

Переважну кількість звернень громадян за 2017 рік розглянуто сільськими радами району, міською та районною радою, районною державною адміністрацією, а саме:

Районна державна адміністрація  – 581 (641)

Районна рада – 140 (117)

Міська рада – 875(1035)

Сільські ради – 2309 (2787)

Всього –  3905 (4580)

До районної державної адміністрації надійшло 581 звернення що на 9,5% менше у порівнянні з даними минулорічного періоду 2016 року (641).

На  48,9% зменшилась частка звернень громадян на особистому прийомі – з 45 у 2016 році до 22 протягом аналітичного періоду 2017 року.

 

До сільських рад надійшло 2309 звернень (59,1% -  від загальної кількості), у порівнянні з відповідним періодом 2016 року (2787) зменшилось на 17,5%.

Найбільш заяв, скарг та пропозицій розглянуто виконкомами  Главанської – 382, Новокапланської – 237, Деленської – 222, Надеждівської -193, Виноградівської – 150, Новоіванівської – 134, Теплицької – 133, Долинівської – 131, Холмської – 114, Вознесенка Перша – 110, Задунаївської – 104 сільських рад.

Всього порушено 2317 питань, більшість з них:

- соціального захисту – 1051 (45,5 %);

- аграрної політики і земельних відносин – 939 (40,5%);

- комунального господарства – 203 (8,8  %);

- житлової політики – 165 (7,1 %);

- забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 123 (5,3 %).

 

        Збільшилась кількість звернень громадян у порівнянні з 2016 роком до районної ради – 140 проти 117 (2016р.) на 19,7%.

       Зменшена  кількість порушених питань до Арцизької міської ради з 1035 у 2016 році до 875 у 2017 на 15,5 %, але найбільш питань, що залишаються актуальними, це питання соціального захисту – 229(26,2% - від загальної кількості порушених питань).

        Протягом 2017 року до районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування надійшло 3905 звернень представників пільгових категорій, що на 14,7% менше у порівнянні з минулим роком (4580)

       З них від:

 - учасників війни – 3 (17);

 - дітей війни – 247 (204);

 - інвалідів ВВВ- 0 (2);

 - інвалідів війни – 0 (1);

 - ветеранів праці –  68 (35);

 - інвалідів І групи – 23 (24);

 - інвалідів ІІ групи –  69 (75);

 - інвалідів ІІІ групи – 139 (142);

 - учасники бойових дій –  71 (46);

 - багатодітні сім’ї – 320 (295);

 - дітей інвалідів – 20 (13);

 - одиноких матерів – 157 (166);

 - матерів - героїнь –  11 (10);

 - учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС – 15 (10);

 - дітей –  12 (16);

- інших категорій  – 2750 (3524).

      В районній державній адміністрації велика увага приділяється роз’яснювальній роботі серед населення.

       Згідно затверджених графіків проводяться особисті та виїзні прийоми громадян керівництвом райдержадміністрації, періодично інформації, об’яви та оголошення висвітлюються на веб-сторінці райдержадміністрації у спеціальному розділі «Звернення громадян».

      Щовівторка проводяться «прямі телефонні лінії» з мешканцями району (50), щосереди працює «телефон довіри» отримано 20 дзвінків. Систематично проводиться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. За звітний період було проведено 12 таких засідань, розглянуто 24 питання.

     За 2017 рік здійснено 34 перевірки дотримання законодавства з питань звернень громадян у виконкомах міської та сільських рад, 18 у  структурних підрозділах райдержадміністрації, надано методичну та практичну допомоги з організації цієї роботи.

     Питання звернень громадян на постійному контролі в районній державній адміністрації. Ці питання розглядаються на апаратних нарадах при голові районної державної адміністрації  та засіданнях колегій.

      З метою якісного забезпечення конституційних прав громадян на звернення районною державною адміністрацією вживаються різноманітні заходи організаційного, інформаційного, роз’яснювального напрямків для виконання вимог законодавства про звернення громадян.

 

 

Головний спеціаліст відділу діловодства

та контролю апарату райдержадміністрації                             О.В. Апостолова