На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 р. № 109/2008 «Про  першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» надаємо статистичний звіт та аналітичну довідку про підсумки роботи зі зверненнями громадян за І півріччя  2018 року у порівнянні із аналогічним періодом 2017 року.

     За І півріччя 2018 року спостерігається збільшення кількості порушених питань при зверненнях громадян до райдержадміністрації та виконкомів міської та сільських рад району на  9,2 % ( з  1936 у 2017 до 2114 у 2018 році), при цьому  38,65  % з них (817) подані на особистому прийомі.

Збільшилась кількість порушених питань на 178 (1936 у І півріччі 2017 році проти 2114 за цей період 2018 року), кількість колективних звернень зменшились - 37 ( 45 ).

     Переважну кількість звернень громадян розглянуто сільськими радами району (1200, або 56,76 % від загальної кількості звернень на адресу органів виконавчої влади та місцевого самоврядування). Кількість звернень у порівнянні з відповідним періодом минулого року (1439) зменшилася на 16,6%.

    Найбільше заяв, скарг, пропозицій  громадян розглянули сільські ради

 Главанська – 214 (176), Деленська – 104 (117), Новокапланська – 118 (114), Веселокутська - 93 (65).

      У зверненнях до сільських рад порушено 1200 питань різної тематики. У тому числі: соціального захисту – 439 звернень (36,58%), аграрної політики і земельних відносин – 197 (16,42 %), комунального господарства – 90 ( 7,5 %), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, запобігання дискримінації – 45 ( 3,75 %).

       За І півріччя 2018 року до райдержадміністрації надійшло 329 звернень громадян, що на 35,4 % більше показників 2017 року (243).

       Питому вагу порушених питань складають питання аграрної політики і земельних відносин – 231 (70,2 %).

        Кількість особистих прийомів керівництвом районної державної адміністрації згідно графіка за І півріччя 2018 року складає 90, а фактично було проведено 30 прийомів, в тому числі виїзних - 4. Різниця між прийомами за графіком та фактичними пояснюється тим, що протягом І півріччя 2018 року посада заступника голови райдержадміністрації є вакантна.

        До Арцизької райдержадміністрації за І півріччя 2018  року надійшло  поштою 316 заяв ( в минулому році - 219), зменшена кількість звернень на особистому прийомі – 8 проти 19, кількість звернень направлених на розгляд від інших органів влади залишилось на рівні минулого року – 5.

       Протягом І півріччя 2018 року до райдержадміністрації  від вищестоящих органів державної влади надійшло скарг 2 (0), заяв 3(5),  розглянуто та надано відповідь – 5.

       Підсумки  роботи зі зверненнями громадян за І квартал 2018 року розглядались на  апаратній нараді при голові районної державної адміністрації також заплановано у ІІІ кварталі 2018 року розглянути підсумки роботи зі зверненнями громадян за І півріччя 2018 року на засіданні колегії.

      В районній  державній  адміністрації  щомісячно проводяться  засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, на яких розглядаються конфліктні ситуації, з’ясовуються причини неякісного розгляду звернень громадян тими чи іншими керівниками установ та підприємств, виносяться рішення та ведеться жорсткий контроль за їх виконанням.

    Один раз на місяць проводиться день контролю щодо перевірки стану виконання доручень, наданих головою райдержадміністрації за результатами розгляду звернень громадян, які були переслані від вищих органів виконавчої влади.

     Відповідно до плану роботи райдержадміністрації проведено перевірку ведення діловодства, стану роботи зі зверненнями громадян у міськвиконкомі та виконкомах Виноградівської, Деленської, Задунаївської, Веселокутської, Главанської,  Мирнопільської, Холмської, Надеждівської, Новокапланської, Павлівської, Острівненської, Теплицької, Новоіванівської, Вознесенка Перша, Кам»янської, Долинівської, Прямобалківської сільрад, відділах культури, освіти, молоді та спорту, містобудування, архітектури та жкг, службі у справах дітей, управліннях  соціального захисту населення, агропромислового розвитку. Про що складені довідки та направлені головам виконавчих комітетів, керівникам структурних підрозділів районної державної адміністрації  де вказані недоліки, виявлені в даній роботі та рекомендації, щодо приведення у відповідність до вимог чинного законодавства роботи зі зверненнями громадян.

        Протягом І півріччя 2018 року на апаратних нарадах при голові райдержадміністрації заслухано 19 голів виконкомів сільських рад  про виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про  першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

       Щовівторка проводяться «гарячі телефонні лінії» начальниками відділів, керівниками структурних підрозділів районної державної адміністрації . За І півріччя 2018 року таких ліній відбулось 25, розглянуто 10 питань. Мешканців району турбують питання соціального характеру, земельні, а також питання  тарифів на комунальні послуги, пільговий проїзд.

      Щосереди працює «телефон довіри», було проведено 25 ліній, отримано 5 дзвінків. Мешканці району звертались із скаргами на роботу КП «Водоканал» та  міського транспорту, за матеріальною допомогою. Головою районної державної адміністрації було вжито відповідних заходів, відповідальними працівниками надавались роз’яснення заявникам.

     Ведеться роз’яснювальна  робота із населенням району з питань роботи зі зверненнями громадян через соціальну мережу Facebook. Населення інформується про виїзні прийоми відповідальних осіб обласної державної адміністрації, а саме: надаються оголошення по місцевому радіо.

      Щоквартально на офіційному веб-сайті розміщуються аналітичні дані про кількість, тематику звернень громадян, які надійшли від громадян до райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району.

      Райдержадміністрацією приділяється особлива увага роботі зі зверненнями громадян. Для забезпечення конституційних прав громадян на звернення та отримання повних, обґрунтованих відповідей на них постійно вживаються заходи організаційного, інформаційно-аналітичного характеру, спрямовані на безумовне виконання вимог законодавства щодо звернень громадян.

 

 

 

Головний спеціаліст відділу діловодства та контролю

апарату районної державної адміністрації                                 О.В. Апостолова