СІЧЕНЬ

ПЛАН  -  КАЛЕНДАР

основних  заходів, що   проводяться  в Арцизькому районі у  січні 2018 року

 

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

Субота

Неділя

1

2

3

4

5

6

7

Новорічні свята в   закладах культури клубного типу (Чернишова М.М)

 

 

Прийом громадян з особистих питань 10.15-13.00

Лінія прямого телефонного зв’язку 10.00-12.00 (Челак З.І.)

Лінія «Телефон довіри» 10.00-12.00 (Філіппова Т.Ю.)

 

Рейди «Діти вулиці», «Вокзал»  (Мінчев А.І.)

 

 

Рейди «Діти вулиці», «Вокзал»  (Мінчев А.І.)

 

 

Концерти з Новорічними щедрівками та різдвяними вітаннями (Чернишова М.М.)

Концерти з Новорічними щедрівками та різдвяними вітаннями (Чернишова М.М.)

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

Субота

Неділя

8

9

10

11

12

13

14

Концерти з Новорічними щедрівками та різдвяними вітаннями (Чернишова М.М.)

Прийом громадян з особистих питань 10.15-13.00

Лінія прямого телефонного зв’язку 10.00-12.00 (Мінчев А.І.)

 

Лінія «Телефон довіри» 10.00-12.00 (Філіппова Т.Ю.)

 

Рейди «Діти вулиці», «Вокзал»  (Мінчев А.І.)

 

 

Концерти з Новорічними щедрівками та різдвяними вітаннями (Чернишова М.М.)

Цикл бесід до Дня Соборності України «Соборність – видатна віха української державності» (Чернишова М.М.)

Цикл історичних годин «Героям слава!» (Чернишова М.М.)

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

Субота

Неділя

15

16

17

18

19

20

21

Апаратна нарада 10.00

Засідання робочої групи з легалізації заробітної плати та зайнятості населення 11.30 (Замараєва І.К.)

 

 

 

 

 

 

Прийом громадян з особистих питань 10.15-13.00

Лінія прямого телефонного зв’язку 10.00-12.00 (Замараєва І.К.)

 

Нарада директорів, заступників директорів загальноосвітніх і позашкільних закладів 9.30 (Стоянова О.П.)

Лінія «Телефон довіри» 10.00-12.00 (Філіппова Т.Ю.)

Засідання комісії з енергозабезпечення та розрахунків за енергоносії 11.00 (Петрова Д.М.)

 

Засідання спостережної комісії 10.00 (Ангурян С.Г.)

Засідання економічної ради 10.00 (Мераджи Г.С)

Засідання комісії з перевірок обсягів та вартості наданих житлово-комунальних послуг, розгляду питань заборгованості за житлово-комунальні послуги, надання допомоги громадянам в оформленні субсидій та проведенні відповідної роз’яснювальної роботи серед населення 11.00 (Петрова Д.М.)

 

Рейди «Діти вулиці», «Вокзал»  (Мінчев А.І.)

 

 

Цикл бесід до Дня Соборності України «Сонце соборності» (Чернишова М.М.)

Учнівські олімпіади з навчальних предметів (історія) (Стоянова О.П.)

Година державності «Священні символи України» (Чернишова М.М.)

Учнівські олімпіади з навчальних предметів (українська мова) (Стоянова О.П.)

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

Субота

Неділя

22

23

24

25

26

27

28

Апаратна нарада

Урочисті заходи до Дня Соборності України (Чернишова М.М.)

 

Прийом громадян з особистих питань 10.15-13.00

Лінія прямого телефонного зв’язку 10.00-12.00 (Іванов В.В.)

Лінія «Телефон довіри» 10.00-12.00 (Філіппова Т.Ю.)

.

Засідання комісії з питань ТЕБ та НС 10.00 (Ангурян С.Г.)

Засідання комісії з питань захисту прав дитини 14.30 (Голова РДА)

 

Навчання державних службовців апарату, управлінь та відділів райдержадміністрації 15.00

 

Цикл історичних годин «Героям слава!», «Памятай про Крути» (Чернишова М.М.)

Учнівські олімпіади з навчальних предметів (біологія) (Стоянова О.П.)

Цикл історичних годин «Героям слава!», «Памятай про Крути» (Чернишова М.М.)

Учнівські олімпіади з навчальних предметів (географія) (Стоянова О.П.)

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

Субота

Неділя

29

30

31

 

 

 

 

Апаратна нарада

Заходи з нагоди відзначення Дня пам’яті Героїв Крут (Чернишова М.М.)

Районні фінальні змагання з баскетболу серед школярів 10.00 (Стоянова О.П.)

Прийом громадян з особистих питань 10.15-13.00

   Лінія прямого телефонного зв’язку 10.00-12.00 (Ільченко В.К.)

 

Лінія «Телефон довіри» 10.00-12.00 (Філіппова Т.Ю.)

Засідання Координаційної Ради з питань надання одноразової матеріальної допомоги гостро потребуючим громадянам району 10.00 (Замараєва І.К.)

 

 

 

 

 

 

Керівник апарату райдержадміністрації                                                                                                                                      В.М. Ткаченко